Veelgestelde vragen (FAQ)
Hieronder vind je antwoord op enkele meest gestelde vragen. Staat jouw vraag hier niet tussen? Mail ons dan via 'proost@wijnboodschap.nl'
Bestellen en betalen
We bieden diverse betaalmogelijkheden: iDEAL, creditcard (Visa/Mastercard) en SEPA-overboeking. Alle transacties verlopen veilig en zijn direct na betaling bevestigd.
Dat is momenteel helaas geen optie.
Zie onze algemene voorwaarden voor alle beschikbare opties.
Tot het moment dat je bestelling verzendklaar is gemaakt, kunnen we wijzigingen doorvoeren. Neem zo snel mogelijk contact op via proost@wijnboodschap.nl of 085 0600 526. We doen ons best om je verzoek te verwerken, maar kunnen dit niet garanderen als het proces al te ver gevorderd is.
Bezorging & Levering
Bestellingen geplaatst vóór 20:00 worden binnen 2 werkdagen verzonden, wanneer de wijn op voorraad is. Het merendeel van alle bestellingen wordt al binnen 1 werkdag verzonden. De bezorging duurt doorgaans 1-2 werkdagen na verzending. Woon je in de regio Krimpenerwaard, Capelle aan den IJssel of Krimpen aan den IJssel? Dan kunnen we vaak zelfs lokaal bezorgen op een moment dat het jou uitkomt, tegen een gereduceerd tarief!
Heb je na 2 werkdagen nog geen verzendbevestiging ontvangen? Neem dan contact op met gemorst@wijnboodschap.nl.
Onze verzendkosten zijn als volgt:
-
Bestellingen onder €60: €6,95 verzendkosten (€3,95 bij lokale bezorging)
-
Bestellingen tussen €60 en €120: €3,95 verzendkosten (€1,95 bij lokale bezorging)
-
Bestellingen vanaf €120: Gratis verzending!
Zie ons verzendbeleid voor meer informatie.
Zeker! Je kunt je bestelling kosteloos afhalen bij ons magazijn in Lekkerkerk (CCD Logistics, Twijnstraweg 15). Als deze optie tijdens het afrekenen niet beschikbaar is, betekent dit dat afhalen tijdelijk niet mogelijk is vanwege beperkte bezetting.
Momenteel bezorgen we alleen binnen Nederland (exclusief de Caribische gebieden). Heb je interesse in internationale verzending? Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.
Zie ons verzendbeleid voor meer informatie.
Overige vragen
We horen het graag als je een foutje hebt ontdekt op onze website, of als je verbetersuggesties hebt. Zo kunnen we de totale beleving voor onze wijnvrienden continu blijven verbeteren.
Van een spelfout, tot een assortimentswijziging, tot strategische keuzes, we horen graag wat jij anders (of juist hetzelfde) zou doen als je ons zou zijn.
Mail naar gemorst@wijnboodschap.nl of kies een andere contactmethode op onze contactpagina.